Dzięki tej aktualizacji wprowadziliśmy różne udoskonalenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W razie pytań, próśb lub zgłoszeń błędów prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: w profilu aplikacji Migros w zakładce „Pomoc i kontakt” lub poprzez help.migros.ch.
Dzięki tej aktualizacji wprowadziliśmy różne udoskonalenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W razie pytań, próśb lub zgłoszeń błędów prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: w profilu aplikacji Migros w zakładce „Pomoc i kontakt” lub poprzez help.migros.ch.
Dzięki tej aktualizacji wprowadziliśmy różne udoskonalenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W razie pytań, próśb lub zgłoszeń błędów prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: w profilu aplikacji Migros w zakładce „Pomoc i kontakt” lub poprzez help.migros.ch.
W tej aktualizacji wprowadziliśmy różne udoskonalenia i usunęliśmy kilka błędów.
W razie pytań, próśb lub zgłoszeń błędów prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: w profilu aplikacji Migros w zakładce „Pomoc i kontakt” lub poprzez help.migros.ch.
Dzięki tej aktualizacji wprowadziliśmy różne udoskonalenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W razie pytań, próśb lub zgłoszeń błędów prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: w profilu aplikacji Migros w zakładce „Pomoc i kontakt” lub poprzez help.migros.ch.
Dzięki tej aktualizacji wprowadziliśmy różne udoskonalenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W razie pytań, próśb lub zgłoszeń błędów prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: w profilu aplikacji Migros w zakładce „Pomoc i kontakt” lub poprzez help.migros.ch.
Dzięki tej aktualizacji wprowadziliśmy różne udoskonalenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W razie pytań, próśb lub zgłoszeń błędów prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: w profilu aplikacji Migros w zakładce „Pomoc i kontakt” lub poprzez help.migros.ch.
Dzięki tej aktualizacji wprowadziliśmy różne udoskonalenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W razie pytań, próśb lub zgłoszeń błędów prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: w profilu aplikacji Migros w zakładce „Pomoc i kontakt” lub poprzez help.migros.ch.
W tej aktualizacji wprowadziliśmy różne ulepszenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub raportów o błędach prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: w profilu aplikacji Migros w sekcji „Pomoc i kontakt” lub za pośrednictwem help.migros.ch.
W tej aktualizacji wprowadziliśmy różne ulepszenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub raportów o błędach prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: w profilu aplikacji Migros w sekcji „Pomoc i kontakt” lub za pośrednictwem help.migros.ch.
Dzięki tej aktualizacji wprowadziliśmy różne ulepszenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub raportów o błędach prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: w profilu aplikacji Migros w sekcji „Pomoc i kontakt” lub za pośrednictwem help.migros.ch.
Aplikacja Migros jest wreszcie dostępna w języku angielskim. Przynajmniej częściowo. Może minąć trochę czasu, zanim udostępnimy wszystkie funkcje w języku angielskim. Dziękujemy za cierpliwość, drogi anglojęzyczny użytkowniku!
Aplikacja Migros jest już dostępna w języku angielskim. Przynajmniej częściowo. Może minąć trochę czasu, zanim udostępnimy wszystkie funkcje w języku angielskim. Dziękujemy za cierpliwość, drogi anglojęzyczny użytkowniku!
Dzięki tej aktualizacji wprowadziliśmy różne ulepszenia i naprawiliśmy niektóre błędy.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w sekcji „Pomoc i kontakt” lub na stronie https://help.migros.ch.
Aplikacja Migros jest wreszcie dostępna w języku niemieckim. Przynajmniej częściowo. Może minąć trochę czasu, zanim udostępnimy wszystkie funkcje w języku angielskim. Dziękujemy za cierpliwość, drogi anglojęzyczny użytkowniku!
Aplikacja Migros jest wreszcie dostępna w języku niemieckim. Przynajmniej częściowo. Może minąć trochę czasu, zanim udostępnimy wszystkie funkcje w języku angielskim. Dziękujemy za cierpliwość, drogi anglojęzyczny użytkowniku!
Aplikacja Migros jest już dostępna w języku angielskim. Przynajmniej częściowo. Może minąć trochę czasu, zanim będziemy mogli zaoferować wszystkie funkcje w języku angielskim. Dziękuję za cierpliwość, drogi anglojęzyczny użytkowniku!
Aplikacja Migros jest już dostępna w języku angielskim. Przynajmniej częściowo. Może minąć trochę czasu, zanim będziemy mogli zaoferować wszystkie funkcje w języku angielskim. Dziękuję za cierpliwość, drogi anglojęzyczny użytkowniku!
Aplikacja Migros jest już dostępna w języku angielskim. Przynajmniej częściowo. Może minąć trochę czasu, zanim będziemy mogli zaoferować wszystkie funkcje w języku angielskim. Dziękuję za cierpliwość, drogi anglojęzyczny użytkowniku!
Aplikacja Migros jest już dostępna w języku angielskim. Przynajmniej częściowo. Może minąć trochę czasu, zanim będziemy mogli zaoferować wszystkie funkcje w języku angielskim. Dziękuję za cierpliwość, drogi anglojęzyczny użytkowniku!
Aplikacja Migros jest już dostępna w języku angielskim. Przynajmniej częściowo. Może minąć trochę czasu, zanim będziemy mogli zaoferować wszystkie funkcje w języku angielskim. Dziękuję za cierpliwość, drogi anglojęzyczny użytkowniku!
Aplikacja Migros jest już dostępna w języku angielskim. Przynajmniej częściowo. Może minąć trochę czasu, zanim będziemy mogli zaoferować wszystkie funkcje w języku angielskim. Dziękuję za cierpliwość, drogi anglojęzyczny użytkowniku!
W tej aktualizacji wprowadziliśmy różne ulepszenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w zakładce „Pomoc i kontakt” lub na stronie migos.ch/kontakt.
Dzięki tej aktualizacji możemy wprowadziliśmy różne ulepszenia i naprawiliśmy niektóre błędy.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w zakładce „Pomoc i kontakt” lub na stronie migos.ch/kontakt.
W tej aktualizacji wprowadziliśmy różne ulepszenia i naprawiliśmy niektóre błędy.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w zakładce „Pomoc i kontakt” lub na stronie migos.ch/kontakt.
W tej aktualizacji wprowadziliśmy różne ulepszenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w zakładce „Pomoc i kontakt” lub na stronie migos.ch/kontakt.
Dzięki tej aktualizacji dokonaliśmy różnych ulepszeń i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w sekcji „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
Dzięki tej aktualizacji wprowadziliśmy różne ulepszenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w sekcji „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
Dzięki tej aktualizacji dokonaliśmy różnych ulepszeń i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w sekcji „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
- Teraz w aplikacji można znaleźć pomocne filmy dotyczące wielu przepisów.
- Łatwo polecaj przepisy rodzinie i znajomym.
- Nie ma już tymczasowej rezerwacji 1 CHF przy podłączaniu kart kredytowych.
- Różne poprawki błędów i ulepszenia
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w sekcji „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
Dzięki tej aktualizacji naprawiamy problem, który może prowadzić do niezamierzonego otwarcia aplikacji. Dziękujemy za uwagi i przepraszamy za niedogodności.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu pod „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
Jeszcze więcej inspiracji dzięki przepisom w aplikacji Migros:
• Bezpośredni dostęp do tysięcy przepisów Migusto
• Zapisz swoje ulubione przepisy w aplikacji
• Dodaj składniki bezpośrednio do inteligentnej listy zakupów
Ponadto: Różne poprawki błędów i ulepszenia.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu pod „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
Oprócz różnych ulepszeń, naprawiliśmy problem z logowaniem, który uniemożliwiał niektórym użytkownikom logowanie. Jeśli dotyczy to Ciebie, spróbuj ponownie z tą wersją.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu pod „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
Oprócz różnych ulepszeń, naprawiliśmy problem z logowaniem, który uniemożliwiał niektórym użytkownikom logowanie. Jeśli dotyczy to Ciebie, spróbuj ponownie z tą wersją.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu pod „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
Dzięki tej aktualizacji dokonaliśmy różnych ulepszeń i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu pod „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
• Możesz teraz znaleźć swoje certyfikaty gwarancji w formie cyfrowej w swoim profilu. (Na razie nie wszystkie certyfikaty gwarancyjne są dostępne w postaci cyfrowej. Prosimy również o zachowanie wydrukowanych certyfikatów gwarancji.)
• Potwierdzenia można teraz eksportować jako PDF.
• Numer karty podarunkowej jest teraz widoczny po dodaniu kart podarunkowych.
• Rozwiązano problem, który uniemożliwiał skonfigurowanie uwierzytelniania dwuskładnikowego przy włączonym czytniku ekranu.
• Inne poprawki i ulepszenia.
Oprócz licznych ulepszeń i poprawek błędów, teraz jeszcze lepiej chronimy Twoje cenne niebieskie kupony Cumulus dzięki uwierzytelnianiu dwuskładnikowemu.
Masz jakieś pytania, prośby lub znalazłeś błąd? Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w sekcji „Pomoc i kontakt” lub pod adresem migros.ch/kontakt.
• Teraz możesz sortować i zmieniać nazwy swoich środków płatności, aby zawsze mieć pod ręką żądaną metodę płatności
• Rozszerzyliśmy Cumulus • i kody płatności, aby ułatwić skanowanie
• Różne poprawki błędów i ulepszenia
Czy masz jakieś pytania, prośby lub odkryłeś błąd? Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w sekcji „Pomoc i kontakt” lub pod adresem migros.ch/kontakt.
• Dopracowaliśmy nasze portfele, abyśmy mogli lepiej wspierać Cię w oddziale i przy kasie
• Teraz możesz płacić jeszcze łatwiej i szybciej dzięki aplikacji Migros
• Możesz teraz sprawdzić aktualne saldo punktów i rachunki bezpośrednio w swoim portfelu
Czy masz jakieś pytania, prośby lub odkryłeś błąd? Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w sekcji „Pomoc i kontakt” lub pod adresem migros.ch/kontakt.
Dzięki tej aktualizacji mamy pewność, że informacje w aplikacji oddział Migros doprowadza się do tej pory częściej.
Wraz z tą aktualizacją wprowadziliśmy różne ulepszenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu pod „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
• Lista zakupów jest teraz jeszcze łatwiejsza w użyciu, dzięki czemu wpisy nie są już przypadkowo zaznaczane - dziękujemy za cenne opinie
• Po dodaniu produktów lub promocji do listy zakupów możesz teraz przejść bezpośrednio do listy ze wskazówką
• Różne poprawki błędów i ulepszenia
W przypadku pytań , Wnioski lub komunikaty o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w sekcji „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
Nowe i ulepszone:
• W tej wersji wprowadziliśmy kilka poprawek błędów i ulepszeń, dzięki którym aplikacja jest bardziej stabilna, szczuplejsza i robi coś fajnego
• Nowość, zobacz listę zakupów, skaner produktów do wychodzących, zapasy łatwiejsze do listy set
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu pod „Pomoc i kontakt” lub pod adresem migros.ch/kontakt.
W ramach tej aktualizacji wprowadziliśmy różne ulepszenia i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu pod „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
Dzięki tej aktualizacji dokonaliśmy różnych ulepszeń i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu pod „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/kontakt.
Dzięki tej aktualizacji wprowadziliśmy różne ulepszenia pod powierzchnią i naprawiliśmy kilka błędów.
W przypadku pytań, próśb lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu w sekcji „Pomoc i kontakt” lub na stronie migros.ch/contact.
Nowe i ulepszone:
• Rozpoznanie na pierwszy rzut oka statusu kolekcji twoich kart znaczków w widoku listy
• Nowe odliczanie na Cumulus Bons powie ci, kiedy odebrać następne kości
• Umieść produkty na liście zakupów na stronie początkowej
• Dalsze optymalizacje i poprawki błędów
• Szczegółowe informacje na temat trwałości produktów za pomocą M-Check na odpowiednich stronach z informacjami o produkcie.
• Wskazane działania obowiązują dla całego regionu spółdzielczego. Zostanie to teraz wyjaśnione.
• Wyświetlaj optymalizacje na stronie początkowej.
• Dalsze optymalizacje i poprawki błędów.
W przypadku pytań, zapytań lub komunikatów o błędach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: bezpośrednio w aplikacji Migros w profilu pod "Pomoc i kontakt" lub na stronie migros.ch/contact.
Nowość:
• Sprawdź, czy żądany produkt jest dostępny w twoim sklepie. Nowe zapytanie o dostępność znajdziesz na szczegółowych stronach produktów.
poprawiła:
• Wszystkie produkty, marki i etykiety są teraz dostępne bezpośrednio ze strony początkowej aplikacji Migros. Stuknij w nowe przyciski "Wszystkie produkty" i "Marki i etykiety".
Ponadto wprowadziliśmy drobne poprawki i poprawki błędów.
• Więcej informacji: dzięki nowej globalnej nawigacji głównej możesz w każdej chwili szybko uzyskać dostęp do wszystkich ważnych obszarów aplikacji Migros.
• Więcej inspiracji: nowe rekomendacje produktów i optymalizacje na stronach szczegółowych produktów.
• TWINT można teraz dodać do Androida 4.4 jako mobilną formę płatności.
• Drobne optymalizacje i poprawki błędów.
• TWINT i PostFinance Card mogą być składane jako mobilne instrumenty płatnicze w Twoim portfelu
(Aby uzyskać połączenie z TWINT, upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji TWINT)
• Zobacz swoje zgromadzone punkty cumulus na każdym paragonie
• Wyświetl całkowitą kwotę dostępnych kuponów Cumulus w swoim portfelu
• Wyświetlanie statusu Migusto w portfelu
• Możesz teraz wyświetlać swoje hasło podczas pisania
• TWINT i PostFinance Card mogą być składane jako mobilne instrumenty płatnicze w Twoim portfelu (Aby uzyskać połączenie z TWINT, upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji TWINT) • Zobacz swoje zgromadzone punkty cumulus na każdym paragonie • Wyświetl całkowitą kwotę dostępnych kuponów Cumulus w swoim portfelu • Wyświetlanie statusu Migusto w portfelu • Możesz teraz wyświetlać swoje hasło podczas pisania
• TWINT i PostFinance Card mogą być składane jako mobilne instrumenty płatnicze w Twoim portfelu (Aby uzyskać połączenie z TWINT, upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji TWINT) • Zobacz swoje zgromadzone punkty cumulus na każdym paragonie • Wyświetl całkowitą kwotę dostępnych kuponów Cumulus w swoim portfelu • Wyświetlanie statusu Migusto w portfelu • Możesz teraz wyświetlać swoje hasło podczas pisania
• Akcje, portfele i kupony teraz w szybki dostęp za pośrednictwem ikony aplikacji • Ogólne optymalizacje reprezentacji • Poprawki i ulepszenia
• Niezawodne regionalne aktualizacje i innowacje • Wyświetlanie dodatkowych oddziałów i szczegółową prezentację wszystkich godzin otwarcia w Wyszukiwarce Oddziałów • Łatwiejsze śledzenie kuponów i warunków odbioru Cumulus • Funkcje tylko do odczytu systemu operacyjnego są włączone dla innych obszarów w aplikacji • Zaawansowany błąd i informacje zwrotne z nawigacji • Poznaj nową wersję »Discover«
Drobne optymalizacje i poprawki zostały wprowadzone
• Zbieraj cyfrowe znaczki i zabezpieczaj nagrody za pomocą nowej funkcji karty stempla • lepszy przegląd funkcji Cumulus i uproszczone wywoływanie środków płatniczych przez nową strukturę portfela • lepszy dostęp do wyszukiwania produktów dzięki uproszczeniu pola wyszukiwania • łatwiej znaleźć profil dzięki regulacjom w menu • dobrze poinformowany w przypadku błędu poprzez optymalizację wyświetlania błędów
• Zbieraj cyfrowe znaczki i zabezpieczaj nagrody za pomocą nowej funkcji karty stempla • lepszy przegląd funkcji Cumulus i uproszczone wywoływanie środków płatniczych przez nową strukturę portfela • lepszy dostęp do wyszukiwania produktów dzięki uproszczeniu pola wyszukiwania • łatwiej znaleźć profil dzięki regulacjom w menu • dobrze poinformowany w przypadku błędu poprzez optymalizację wyświetlania błędów
• Dodano gałęzie sklepu i ulepszoną lokalizację do wyszukiwarki sklepów • Rozszerzenie produktów do listy zakupów zostało rozszerzone • Dalsze zmiany w stabilności i wydajności